söndag 5 april 2009

Sköna vår välkommen

Hej på er!
Det var ett tag sedan jag skrev, men har haft mycket att göra på jobbet, har fått gå in extra turer också. Så jag har varit väldigt trött ett tag, men det känns lite lättare nu när det blir ljusare och lite längre dagar. Jag har fått inspirationen och lusten tillbaka att skapa lite nytt, har börjat att göra prydnadskuddar i olika färger väldigt snygga. Skall sedan fortsätta och sticka en jumper som jag köpte garn till förra sommaren. Igår var Fredrik här med Jazmine hon har blivit stora tösen tyckte jag och jätte duktig, hade slängt nappen också sa hon. Hon var hungrig så det blev smörgås och mjölk, vi satt och pratade och skojade och hade det riktigt trevligt hon och jag medan Fredrik och Lars var på annat håll. Idag har jag tvättat och städat och lagat mat det blev en god färsk laxtallrik med pressad potatis med parmesanost och broccoli, mums,mums. Nu skall jag snart ta mig en powerwalk, och sedan en promenad med Barro.

Ha det bra! Så hörs vi en annan dag

2 kommentarer:

Zezze sa...

Låter skojj...ja jag har osså fått massa energi, o känner mig precis som dig, bara jobb o jobb.
Men e gla att jag har nåt. Låter skojj o vet att jazmine älskar att få komma ut. Hon har tjatat efter dig, så du har varit saknad hos henne! Ta hand om er! Kramen

Annelie sa...

Så kul med lite fler barn att pyssla om :) Potatis??? Nu blev jag förvånad ;) PS. Har nu beställt boken till dig som vi pratade om. Kram