tisdag 24 februari 2009

Tisdag kväll

Nu måste jag uppdatera mig det var bra länge sedan, får skärpa till mig. Idag har det varit en härlig dag, soligt och varmt mitt på dagen. Det känns som att våren är på gång, men det kan ju komma kallare dagar igen. Snart är denna månaden slut och sista helgen i mars går vi ju över till sommartid, allt går ju alldeles för fort eller hur? Till helgen blir det att jobba från fredag till söndag. Men nästa helg är jag ledig fredag till söndag, då hoppas jag att vädret är lika fint, så att man kan ta vara på den och vara ute mycket. Har jobbat hela dagen idag så jag känner mig ganska trött, så det blir att koppla av framför TV:n och titta på "Halv åtta hos mig" och "Bygglov". I morgon blir det avdelnings möte och det ser man ju inte fram emot p.g.a att en del inte går att samarbeta med eller vill inte. På torsdag är jag ledig men måste gå in på möte då igen då handlar det om vårdhygien, får se vad som kommer upp då, vi skall ju få flygande kontroller när det gäller hygien och det ser jag som positivt för en hel del tar ju inte detta på allvar.

Kramar

Out and over

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså lilla mor du har hittat dig till datorn igen ;) Bygglov är kul och även programmet Arga snickaren. Alltid får man lite nya tips på vad man kan göra med sitt lilla "slott" ;) Kramis och trevlig helg / Annelie